Lydia Särud

plugg!

Publicerad 2012-10-11 19:11:21 i Allmänt,

Idag pluggar jag körkortsteori, måste ta tag i detta nu så får jag hoppas att det inte tar allt för lång tid att få detta körkort! den 24okt har jag halkbanan så då är i alla fall "halva" körkortet gjort. Har laddat ner frågor på körkort.se så jag har tester osv där eftersom jag ska göra teori och uppkörning privat så är det ett väldigt bra tips! för om du skriver in dig på körskolan får du oftast tror jag, tester som du ska klara innan du får boka teori! men det blir nog bra!
Saknar värmen i Tunisien nu, vill bara tillbaka, ligga vid poolen varje dag och bara bli serverad med allt gott dem bjuder på och varje kväll med underhållning och dans!
Känner även för att handla!! men tror jag får ta det lugnt med det nu.... blivit lite för mycket av det goda det senaste om man säger så! haha... Nu ska jag återgå till pluggningen och hoppas hoppas att jag kan få körkort snart, skulle underlätta så mycket att slippa be mamma och pappa att köra mig jämt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela