Lydia Särud

Halkbana

Publicerad 2012-10-18 14:34:05 i

Igår hände det mycket, bästa Emma fick körkort :D hon lyckades få en bil till att stanna & får sedan bogsera för första gången! Haha men det gick så bra så. Sedan var vi på fotbollsmöte missade tyvärr innebandyn för det men så äre. Kom hem & hade fått litet brev på posten kunde inte komma på vad det var men när jag öppna det innehöll det ansiktsprodukter, hade ju helt glömt bort att jag beställt, jag som precis köpt nytt :) nu till skolan har jag slutat sminka mig varje dag faktiskt för att låna huden vila ett längre tag känns som det hjälper faktiskt :) håret låter jag oxå vila ifrån all värme, ska ju börja göra det ljust men bara hunnit med en blekning! Men nu börjar Emma praktisera hos Filippa så då kan ju även hon träna på att färga om Filippa har kunder oså!:) nu sitter jag i tråkiga uddevalla & väntar på att halkbanan ska dra sig igång, ska bli skönt att få det gjort så är jag ett steg närmare kortet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela