Lydia Särud

Höstlov

Publicerad 2012-11-01 19:53:35 i Allmänt,

Jobbiga och glada dagar, Varit på begravning för min bästa väns pappa finns inte ord till vad jag älskar henne och verkligen sörjer med henne, världens starkaste tjej! att vara så stark i en sånhär situation, bästis ♥
Har haft myskvällar med mina underbara vänner, familj och pojkvän, det bästa som finns är ni! Har inte hunnit träna något vidare med det som varit... men man måste faktiskt priotiera om vissa saker, så man själv mår bra! Har även pluggat körkortsteori en hel del, försöker verkligen med "djupinlärning" så jag lär mig och kommer ihåg allting. Så svårt att veta vad för frågor som kommer på teorin..haha.. Kanske är helt annat emot vad man tränat på!! Till Helgen är det kalas för pappa som fyller 50 hela år! så då kommer det släktingar runt om i Sverige för att fira han. Kommer bli kul! även Haloweenfirande på seaside på lördagen. Så får hoppas på en bra helg! hihi pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela