Lydia Särud

Suuuuun-day

Publicerad 2012-05-06 11:16:42 i Allmänt,

Haft en bra och mysig vecka! På Valborg var vi i Karlstad. På onsdag var jag på näl så fick bli lite shopping så fick med mig lite träningskläder hem! Torsdag var vi i Uddevalla och efter de firade vi Pernilla som fyllde sjutton år! Så blev en liten kidnappning och sen fika på sugudden! :) annars har jag varit med mina vänner och bowlat, grillat och tagit det lugnt. Idag blir det en dag med vila och imorgon åker jag in till näl och ska ligga där några dagar och hoppas på att dem ska kunna reda ut lite mera om varför jag har sån ledvärk som jag har! Så får hoppas det händer lite nu :) puss

Hemvägen från Karlstad köpte vi även 8 kg godis hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela