Lydia Särud

Söndag

Publicerad 2012-05-13 10:35:07 i Allmänt,

Hejsan! Just nu ligger jag hemma i sängen med min pojke som sover. Kom hem ifrån näl i torsdags och drog iväg och kollade på när laget spöa bäckefors med 6-0 riktigt gött! Så två vinster och en förlust ska bli tre vinster på tisdag!! Sen på fredag blev det ner till näl på morgonen för ett sista besök sen hemmåt och chilla lite sen till bengtsfors till mina söta tjejer och kolla på Bengtsfors - brålanda (fotboll, herrar) blev 1-1. Igår, lördag tog jag det lugnt sen vidare till ramdalen med Emma Märta och Linus så kom även Mia och Micci en sväng. Grillade och spelade tvspel. Så inatt kom Adrian. Har även hunnit handla lite när jag vart borta, ett linne, virkad väst( men funderar på att göra fransarna som hänger ner lite kortare) väska till balen och lite hårassesoarer till balen. Idag får de bli ut i den skinande solen!☀
ha en superdag!
Bild på västen och långklänningen som jag köpte för några veckor sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela