Lydia Särud

Träning

Publicerad 2012-01-07 14:21:29 i Allmänt,

Jag vill verkligen hitta något som är kul att träna. Har spelat fotboll i några år nu men häromdagen får jag ett sms om att dem lägger ner laget men som tur tänker flicklagstränarna ge damlaget en till chans så på måndag blir det möte så hoppas många i laget kommer så vi kan få till ett lag!
Annars vet jag faktiskt inte vad jag ska göra riktigt, ska börja simma två dagar i veckan för att bygga upp, stärka och mjuka upp mina leder som jag har problem i, som de heller inte vet vad det är "för fel" på. Har gått på utredning över ett år nu med massviss av läkarbesök så får hoppas dem får fram något snart.
Innan jul gick jag på gym i en månad och testa på och visst var det bra träning men jag är nog mer för bollsporter, tycker det blir lite segt och får inte sådan motivation utav att göra samma sak om och om igen på gymmet, jag blir helt enkelt uttråkad utav det. Men i värsta fall får jag ge det en chans till.
Men jag tycker ändå det är viktigt att man har kul och gillar det man tränar.


Vårat flicklag för ett och ett halvt års-sedan, på en cup som vi även vann!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-01-07 15:43:32

Ska vi börja träna innebandy lylle ;)?

Postat av: Lydia

Publicerad 2012-01-07 16:52:37

Vore så värt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela