Lydia Särud

monday, again.

Publicerad 2012-01-30 11:06:20 i Allmänt,

Stannade hemma ifrån skolan idag, behöver verkligen vila min kropp, framförallt lederna, gör så fruktansvärt ont och tillslut orkar jag bara inte och idag är en sådan dag.

I lördags hade vi världens mysigaste födelsedag för Louise med olika överraskningar! jättekul hade vi verkligen! Skulle ladda upp bilder med går tyvärr inte, när jag ska lägga upp ifrån mobilen blir det alltid fel och inte fungrerar och nu när jag skulle en överföring från mobilen till datorn blev det än en gång fel, så inte så mycket som vill funka med mig idag. Har i alla fall mina söta hundar som myst med mig hela morgonen! :)

längtar redan tills nästa helg då den ska spenderas med vänner och pojkvän, fotboll, myskvällar och bio. Såå mycket att se fram emot! :) Ha en bra dag allesammans! puss

Fick i alla fall på något sätt in denna bilden på födelsedagsbarnet! :)

image description



Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-01-30 13:51:41

woho!!

krya på dig lylle!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-01 13:45:57

Sötis!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela