Lydia Särud

Lov hela långa veckan!

Publicerad 2012-01-04 18:06:03 i Allmänt,

Så underbart med jullov! Har varit med mina underbara vänner nästan varje dag och ännu mera planer har vi! :)
Idag så har jag haft en lugn dag med Adrian blev en lång sovmorgon eftersom vi låg uppe och kolla när Sverige spöade finland igår, eftersom det var semi i juniorhockeyn så nu på torsdag får vi hoppas dem slår ryssland i finalen!! Imorgon ska jag va med tjejerna så blir det förmodligen lite matlagning och bara fira Emilia som fyller arton år. På fredag åker jag och Emma till göteborg och kollar på A-laget när dem möter Lerum. Lördag blir det kanske ännu mera innebandy fast då blir det att kolla när Isak spelar och på söndag blir det upp vid sju och jobba på cafét :) Efter det är de bara två dagar kvar av lovet och ena dagen ska jag till doktorn i uddevalla så får väl passa på med en tur till torp.

 

Bilden är tagen i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela