Lydia Särud

Hoppas!

Publicerad 2012-01-09 12:34:20 i Allmänt,

Nu sitter jag hemma hos Adrian med han och Camilla, nyss ätit frukost så blir väl en "tv-dag" om vi inte tar en sväng ut i de kalla vädret. Runt 4-5ska jag hem och vid sex blir det upp till ekhagsvallen på möte, hoppas hoppas hoppas!!

Får lägga upp lite bättre inlägg när jag kommer hem, tycker själv det är jättetråkigt att läsa andras bloggar när det bara är en massa text som det knappt står något vettigt i, men får väl se på mobilen om jag hittar någon bild att bjuda på!

Imorn hinner jag förmodligen inte att blogga så mycket heller så får väl försöka hinna lägga upp några tidsinställda :) tycker det är så segt att åka till Uddevalla för att gå på en undersökning som är klar på 20 min.


Rödhårig med en undercut(den har jag fortfarande kvar, men sällan som jag visar den).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela