Lydia Särud

Friday night!

Publicerad 2012-01-07 00:39:00 i Allmänt,

Hallå!
Haft en superbra eftermiddag i göteborg, Emma var smart och tog med datorn så vi kunde kolla film och fördröja bussresan. Väldigt roligt att Frida följde med Pontus så vi fick mera sällskap! Tyvärr så blev det förlust för billingsfors idag, som de redan blivit för många utav.
Nu sitter vi iallafall på bussen hem och jag sitter med beslutångest om jag ska orka åka hem till Adrian och mysa med han fast bli väckt förmodligen runt nio imorn för att han ska iväg igen, så får nog bli hem och få en sovmorgon.
Börjar förövrigt bli väldigt sjuk, kan knappt prata utan att rösten ska låta som att jag fått en skata i halsen, riktigt störande! Får hoppas de går över fort, så får jag ligga hemma och kurera mig hela dagen imorn så jag orkar upp till jobbet på söndag :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela