Lydia Särud

Semlor i massviss!

Publicerad 2012-02-21 18:29:09 i Allmänt,

HEJ! :)
Idag har jag varit i skolan, haft föreläsningar. Har som sagt varit hos sjukgymnasten
vi kollade igenom handleder, fötter, mätte ryggen för att se om jag blivit stelare,
inte några stora förändringar så det är skönt att det inte blivit sämre med stelheten
eftersom jag kan få den känslan ibland! Så nu ska jag fortsätta med simningen och
sedan ska jag även börja träna på "land" också för att ta till nästa steg, så blir
förmodligen gympass varje tisdagar i forsättningen och önskade även mera konditionträning
eftersom jag mest tränat styrka. Så detta känner jag mig riktigt pepp på eftersom jag inte
kan vara med laget ute och springa så känns det bra att komma igång med kondition på annat sätt.
Även solen och att snön och att det faktiskt är 4 grader ute nu när klockan är sex ger en
energi! så funderingar på att försöka ta mig en springtur någon dag i alla fall en power walk
och försöka sakta men säkert för att slippa smärtan som kommer efteråt, så ska försöka
kolla runt på internet efter lite andra träningskläder eftersom mitt sortiment består av
bara fotbollskläder, haha. Ska även försöka börja med en diet som ska få mig att må bättre,
men det får vi se hur det går, hoppas mamma börjar med mig så man kan ha någon mera
hemma när man lagar mat osv. så man slipper vara själv. Nu för att förstöra mitt bra
tänkande om all träning ska jag gå ner och ta mig en semla, är trotts allt semledagen ;)
Missa heller inte Top model Sverige ikväll, tredje avsnittet, tror även att dagens tema
var Zoombie, men kanske är helt ute och cyklar? haha.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela