Lydia Särud

Sjuk!

Publicerad 2012-02-13 16:08:35 i Allmänt,

Ligger och hostar och snuvar, glad jag är för att min feber har försvunnit så får hoppas att den inte kommer tillbaka, för orkar inte missa något i skolan! Så får väl hoppas att jag orkar imorn, är trotts allt en lektion så då borde man väl orka? Men det märks.
I fredags var det mys med tjejerna hos Josefin i Åmål, så mysigt och Josefin hade bakat och fixat, så go! Riktigt rolig och mysig kväll.
Lördag, började må dåligt redan då, fast söndag var värst så dessa tre dagar lördag, söndag och måndag har blivit sängliggandes!
Imorgon är det alla hjärtansdag så hade planerat att baka en tårta så får väl be någon hemma att hjälpa mig, men får hoppas den blir bra eftersom de är första gången jag använder mig av sugar-paste. Jag och Adrian hade inga planer direkt så förutom att umgås men så fick vi förfrågan idag om att följa med och grilla och så, så får hoppas jag blir frisk så vi kan hänga på, för vore väldigt mysigt!
Kommer mer uppdatering sen! Nu vet ni i alla fall varför de blivit sämre. Känns även som jag skulle kunna skaffa en sjukblogg för känns som jag jämt skriver att jag är sjuk, Haha.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela