Lydia Särud

school!

Publicerad 2012-02-06 20:24:11 i Allmänt,

två prov denna vecka, ångest eftersom jag hängt med så dåligt i båda ämnena! Skitsamma.
Igår kollade jag och Adrian på bio, "En gång i Phuket". Jätterolig så den tycker jag ni ska kolla på. Myste så mycket med min fina igår, förutom att han spelar sitt Fifa12 fast det får väl jag skylla mig själv som går och köper det till han, haha.
Ännu en skoldag, även haft UF idag, bästa lektionen i veckan, så roligt har vi! Ska bli så kul när vi ska på mässa och bygga våran förhopningsvis ursnygga monter, bo på hotell och umgås!
längtar tills imorgon att få träna i bassängen imorgon. Imorgon ska jag förhoppningsvis göra en hemlig sak, så bild kommer imorgon kväll om ni vill se! 
Nu ska jag plugga! hehe.
kram!


så sant....

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-02-06 21:28:19

ohhh, hemligt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela