Lydia Särud

Dålig uppdatering!

Publicerad 2012-02-29 12:29:18 i Allmänt,

Har sportlov denna veckan, haft fullt upp, i lördags var jag i Mjölby på 80årskalas kom hem på söndag kväll och begav mig till Micci med detsamma och spenderade söndagskväll och måndag där! Igår så stod de träning på schemat: gym och bassäng. Riktigt skönt faktiskt! Kvällen bestod av en "kväll" hemma hos Pernilla sedan åkte jag till Adrian och spenderade lite med han och hans vänner! Nu är jag i alla fall hemma och chillar med mina småkusiner senare blire träning och så kommer min bästa hit<3 och resten av helgen består av jobb och innebandy som är planerat alltså. Hade vart gött att komma iväg och handla men får väl bli nätshopping eller försöka komma iväg någon annan dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela