Lydia Särud

Big brother!

Publicerad 2012-02-20 21:50:39 i Allmänt,

Ska hoppa till sängs och kolla bigbrother som börjar klockan tio om jag fattat rätt. Börjar Kl tio imorn så bli ingen sov morgon eftersom det bara går buss vid hav nio. Har i alla fall "förläsning" imorn så det är rätt chill efter det ska jag träna i bassängen så ska jag prata lite med min sjukgymnast om hur det har gått de senaste veckorna och förmodligen prata med en arbetsterapueft (stavning? Haha) ich hoppas på några ex om hur jag ska göra när jag arbetar mycket med kroppen. Blir så trött på mig själv att jag även glömde min röntgentid idag... Men bara att ringa och boka ny tid, så får hoppas dem har en snart! Sov gott allesammans!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela