Lydia Särud

Måndag!

Publicerad 2012-04-02 15:00:19 i Allmänt,

Hejsan alla söta!
Fick ta en dag ledigt från skolan ont och sliten i kroppen.
Idag ska jag upp och kolla på fotbollsträningen och på onsdag
är det träningsmatch emot bäckefors, önskar jag kunde varit
med men inte, får nöja mig med att kolla på istället och hoppas
på det bästa inom kort! Tror även jag börjar bli sjuk igen!?
såå fruktansvärt segt, haha... Igår märkte jag att gossip girl
börjat på tvn igen frågan är hur länge jag har missat?
men borde gå att kolla ikapp på kanal fem!:) Ikväll åker
jag nog hem till min grabb och myser med han lite,fast
det får man väl se hur mycket det blir när det är sport på tv ;) haha!
Nu ska jag mysa ner mig med mina två snarkande hundar och
hoppas på att bli kryare! Funderar även på att baka något,
fast är väl både för lat och för ont. Ha de gött allesammans! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela