Lydia Särud

Låååångfredag

Publicerad 2012-04-06 11:37:22 i Allmänt,

HEJSAN!
vakna precis upp hemma hos Emilia och ska snart bege mig emot min söta pojkvän. Idag står det bio på schemat än så länge och förmodligen påskmat hemma hos familjen Elf om inte Adrian ljögt för mig! haha.. Igår var jag med Micci Mia Johanna och Emma och myste med godis film osv. jättemysigt ♥
Imorgon ska jag och Adrian hem till mig då vi ska laga mat och mysa. På Söndag ska jag även jobba! :)
Ha en glad påskhelg nu allesammans! :)
Har även funderingar på att färga håret ljust igen, men vet inte, fast får ändå bli efter balen så har ju ett tag eller en och en halv månads betänketid kvar eller hur man ska säga haha :)
kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela