Lydia Särud

18 april!

Publicerad 2012-04-18 22:41:04 i Allmänt,

Hejsan! Haft en trög vecka en så länge, bara tagit det lugnt på grund av ledvärken, suger att inte kunna röra sig ordentligt, jobba och orka med skolan hur konstig det än låter ;) haha! Men tur jag har så bra förstående människor omkring sig och att alla förstår :) men idag testade jag att träna fotboll som jag inte gjort på flera veckor eftersom jag inte fått och det har varit skönt för kroppen att vila men idag kände jag att jag behövde testa och se hur det kändes och det var riktigt skönt att få röra sig även om jag inte klarade av tvålag som är det roligaste fast är ju där man får många smäller som jag inte tål! Så det är tråkigt nu när vi har Seriepremiär på söndag och derby emot laxarby!:) men hoppas ni har haft en bra vecka än så länge! Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela